terren-hurst-blgOFmPIlr0-unsplash

Se eller hør gudstjenestene online

Spotify

iTunes

Google podcasts

Pocket cast

OverCast

Se mer...

HVEM ER VI?

priscilla-du-preez-nF8xhLMmg0c-unsplash
Haugesund misjonskirke er en menighet for alle slags mennesker, og alle generasjoner. Vi er et fellesskap av barn og barnefamilier, ungdommer, voksne og eldre. Vi ønsker at alle skal kunne komme til kirka vår og føle seg hjemme!

«Vi vil være et åpent og inkluderende fellesskap
som stadig når nye mennesker for Jesus Kristus»

Vår visjon

Menigheten ble stiftet i 1939 og har en lang og tradisjonsrik historie. Siden 2012 har vi holdt til i Skåredalen. Vi ønsker å være en menighet for lokalmiljøet, og samtidig være en menighet for folk fra hele Haugalandet. Haugesund misjonskirke er tilknyttet trossamfunnet Misjonskirken Norge.

TilStede er et organisert, felleskristent hjelpearbeid som ønsker å legge til rette for at mennesker i nød eller vanskelige livssituasjoner får hjelp.

Du kan melde inn ditt behov, eller lese mer om arbeidet på tilstede.no.

TilStede legger til rette for at mennesker i nød eller vanskelige livssituasjoner får den hjelpen de trenger.