Det er tid for å løfte sammen

Vi står overfor et svært krevende økonomisk år der vi ikke vil klare å overholde våre økonomiske forpliktelser hvis vi ikke finner løsninger!

Du kan være med å bidra på forskjellige måter:

Inntektene våre stuper!

Givertjenesten har gått ned med nesten 20%.

I tillegg mister vi viktige leieinntekter på bygget. Utgiftene har økt betydelig med strøm og renter som hovedutfordringer. Vi må øke våre inntekter med drastiske 50.000kr i måneden for å holde våre forpliktelser i det kommende året.

Vi kan løfte sammen på ulike måter

Økonomisk er en selvfølge, men tid er på flere måter like verdifullt. Investering av tid kan også gi gode inntekter til menigheten. Les mer under.

Nye løfter som er kommet inn:

kr. 0,-

av kr. 600 000,-

Hvordan du kan gi av din tid:

Økonomi

Bli fastgiver

Over 75 % av inntektene våre er gaver, og fast givertjeneste er den aller viktigste. Mange gir over faste trekk i bank, men vi anbefaler å opprette en Avtalegiro. Det gir menigheten en mye større forutsigbarhet og oversikt på våre inntekter. For å opprette en giveravtale bruker du vårt giverskjema.

Gi en ekstra (større) enkeltgave

Har du mulighet til å gi en ekstra gave i år?
Bruk vår giverside for å gi enkelt gave.

Øke beløpet på din faste givertjeneste

Så flott du ønsker å øke ditt beløp. For at vi skal kunne registrere det økonomiske løftet menigheten vil gjøre er vi avhengig av at vi får beskjed om hva du ønsker å øke med. Bruk følgende skjemaet under for å registrere dine løfter.

Alle løfter, gaver og spørsmål knyttet til givertjeneste er det kun økonomiansvarlig som får innsyn i.

Ta kontakt på [email protected] eller 95200528 om du trenger hjelp.