Bidra til at vi får mer utleie av bygget

IMG_5121

Vi har et flott og unikt kirkebygg, men bygget står dessverre mye tomt på dagtid. Vi tror vi har et stort uforløst potensial i å leie ut de flotte lokalitetene vi har. Det kan f.eks være til kurs for bedrifter og kommune, eller til en minnestund etter en begravelse.

Lokalene er klare, men vi har dessverre ikke folk til å selge eller organisere utleien. Kanskje har du ledig tid i din hverdag til å forløse dette potensialet? Vi trenger både deg som kan selge eller organisere utleien og deg som kan bidra som vertskap under et arrangement.

Kan du bidra på en eller annen måte som frivillig, så send oss gjerne ditt navn med å fylle ut skjemaet under eller send en mail

Nye løfter som er kommet inn:

kr. 0,-

av kr. 600 000,-

Ulike måter å gi på

Inntektene våre stuper!

Givertjenesten har gått ned med nesten 20%.

I tillegg mister vi viktige leieinntekter på bygget. Utgiftene har økt betydelig med strøm og renter som hovedutfordringer. Vi må øke våre inntekter med drastiske 50.000kr i måneden for å holde våre forpliktelser i det kommende året.

Vi kan løfte sammen på ulike måter

Økonomisk er en selvfølge, men tid er på flere måter like verdifullt. Investering av tid kan også gi gode inntekter til menigheten. Les mer under.

Nye løfter som er kommet inn:

kr. 0,-

av kr. 600 000,-